HENUA Microbiome Mask 50 ml

przeciwzmarszczkowa maseczka o działaniu nawilżającym i ujędrniającym HIT
New
  • HENUA Microbiome Mask 50 ml- przeciwzmarszczkowa maseczka o działaniu nawilżającym i ujędrniającym HIT
Kod produktu: 2466
239,00 zł
/ szt.

OPIS PRODUKTU

Nawilżająca maska do twarzy pomaga wspierać i wzmacniać naturalną florę bakteryjną (mikrobiom) skóry w sposób podobny do probiotyków. W połączeniu z adaptogennym arktycznym korzeniem róży i odżywczą dla skóry borówką brusznicową, maska pomaga również zmniejszyć zmarszczki, zaczerwienienie i podrażnienia, zwiększyć naturalną produkcję kolagenu, a także zwiększyć nawilżenie i elastyczność. Maska Microbiome zawiera innowacyjny ekstrakt mikrobiologiczny Re-Connecting Nature®.
Re-connecting nature® (ekstrakt z próchnicy leśnej) jest naukowo udowodniony, pierwszy na świecie składnik o unikalnych właściwościach przywracających mikrobiom fińskiej natury.

STOSOWANIE

Stosuj 2-3 razy w tygodniu. Nałóż cienką warstwę na twarz i pozostaw na 15 minut. Należy pamiętać, że ekstrakt mikrobiologiczny może pozostawić ciemną pozostałość na skórze. Dlatego delikatnie umyj twarz miękką ściereczką do twarzy, aby usunąć maskę.

SKŁADNIKI

Aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice*, Betula pendula (birch sap)*, Butyrospermum (shea) parkii butter*, Helainthus annuus (sunflower) seed oil, Cetearyl olivate, Glycerin, Sorbitan olivate, Theobroma grandiflorum (cupuaqu) seed butter*, Humus extract, Rhodiola rosea (roseroot) extract, Vaccinium vitis-idaea (lingonberry) seed oil, Tocopherol (vitamin E), Xantham gum, Rosmarinus officinalis leaf extract, Dehydroacetic acid, Benzyl alcohol, Citric acid. * Ingredient from organic farming
99% Certified Natural Origin
91% Certified Organic
Vegan.

Ten towar jest dostępny w naszych sklepach

Możesz kupić ten produkt bez składania zamówienia internetowego w jednym z naszych sklepów w Twojej okolicy. Sprawdź w których punktach produkt jest dostępny od ręki.
Sprawdź dostępność
Szczegóły
Właściwości: Jędrność i elastyczność, Chroniące przed zanieczyszczeniami środowiska, Pojemność: Ekologiczne, Z antyoksydantami , Z SPF
Opinie użytkowników
Zapytaj o produkt:

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Pytanie:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane